Auroras Data Recovery Begäran - EJ Företagare


 |  Start   |   |  Egenskaper   |   |  Instruktioner   |   |  Inleverans   | 

|  Är Du berättigad till prisreduktion för 'privat hemanvändning' ?  |

Personal information



 
Till Homepage   |   Vidare till följande sida





Övrig Information


Hårddiskegenskaper

 Hårddiskmärke    Operativsystem
 Modell nr.      Antal Hårddiskar  
 Lagringskapacitet      Har hårddisken öppnats ?  Nej        Ja  

 

Händelseförlopp och övrig information

Beskriv exakt vad som har hänt med hårddisken

Vilken information ska prioriteras ?

Har någon annan recovery åtgärd gjorts innan hårddisken skickades till oss ?

Anteckning gällande särskilda överenskommelser om debitering, budgetramar eller dylikt


 
 
Till Homepage   |   Åter till föregående sida   |   Vidare till följande sida




Prioritet och arbetsinsats


  VILKEN ARBETSINSATS ÖNSKAR NI?  
   Jag godkänner att Data Recovery arbetet inleds med förutsättning att arbetet ligger inom kostnadsramarna som finns angivna på informationssidan.   (Rekommenderat Val)
   Jag önskar att ni begränsar er arbetsinsats till en timmes undersökning och därefter kontaktar mig med ett prisförslag.
Kom ihåg att en klonavgift tillkommer för varje hårddisk i en RAID.
  (Mest för försäkringsärende)



  VILKEN PRIORITET ÖNSKAR NI?  
   Normal Prioritering, tur och ordnings regel.    (09:00 - 17:00) veckodagar.
   Brådskande, arbete påbörjas direkt efter inleverans.    (09:00 - 17:00) veckodagar.
   Högsta Prioritet, arbete genomförs mellan 09:00-23:00 varje dag, året runt.    (09:00 - 23:00) alla dagar.

 
 
 
 
 
 
Till Homepage   |   Åter till föregående sida   |   Vidare till följande sida

Leveransinstruktioner för Privatpersoner



Det finns flera alternativ för privatpersonner att leverera defekta hårddiskar eller minneskort till Aurora.

  • Personligt 'DROP-IN' service. Välkommen att träffa oss från 09:00 till 17:00
  • Postens 'FÖRETAGAPAKET' (TIPS: även privat personner kan SKICKA med företagspaket)
  • Leverans med Auktorisered BUD firma (mycket lämpligt vid brådskande ärende)

    Jetpak, Postens 'Företagspaket', Securitas, DHL, FedEx, UPS, Ryska Posten, Bring Express, Box Delivery eller PEX (Posten Express).

  • Aurora tar informationssäkerhet med stort allvar. Således av båda praktiska och säkerhetsskäl, tar vi ENDAST emot föremål för Data Recovery efter att denna blankett är insänd till oss.



  • TIPS: Skicka oss ENDAST hårddiskar, lagringsenheter eller externa kassetter


    Jag har läst informationen, prislistan och försäljningsvillkor   Hårddisken används ENDAST för lagring av privat och icke-kommersiell data. Således begär jag kostnadsreduktion

    Auroras leveransadress för kraschade hårddiskar

    Åter till föregående sida   |   Skriva ut en egen kopia   |   Till Homepage








    Aurora Data Recovery Experter