Auroras Data Recovery Begäran - EJ Företagare
|
Start
|
|
Egenskaper
|
|
Instruktioner
|
|
Inleverans
|
|
Är Du berättigad till prisreduktion för 'privat hemanvändning' ?
|
Personal information
Till Homepage
|
Vidare till följande sida
Övrig Information
Hårddiskegenskaper
Hårddiskmärke
- Okänt -
Seagate
Maxtor
Hitachi
IBM
Fujitsu
Lacie
HP
Compaq
Quantum
Western Digital
Toshiba
Sony
Mitsubishi
Panasonic
Connor
Samsung
Sanyo
NEC
USB minne
Annat märke
Okänt
Operativsystem
- Okänt -
Okänt
Endast Data
Unix
Linux
Mac O/S
DOS
Win-3.x
Win-95
Win-98
Win-ME
Win-NT
Win-2000
Win-2003
Win-XP
Win-Vista
Win-7
Annan OS
Modell nr.
Antal Hårddiskar
Lagringskapacitet
Har hårddisken öppnats ?
Nej
Ja
Händelseförlopp och övrig information
Beskriv exakt vad som har hänt med hårddisken
Exempel: Oljud, vattenskada, HD ramlat på golvet
Vilken information ska prioriteras ?
Exempel: Filtyp, specifika mappar, bilder, allt som räddas kan
Har någon annan recovery åtgärd gjorts innan hårddisken skickades till oss ?
Exempel: Misslyckat försök hos ett annat företag, egen recovery insats mm
Anteckning gällande särskilda överenskommelser om debitering, budgetramar eller dylikt
I förekommande fall, med VEM Du har pratat och VAD som har överenskommits
Till Homepage
|
Åter till föregående sida
|
Vidare till följande sida
Prioritet och arbetsinsats
VILKEN ARBETSINSATS ÖNSKAR NI?
Jag godkänner att Data Recovery arbetet inleds med förutsättning att arbetet ligger inom
kostnadsramarna
som finns angivna på informationssidan.
(Rekommenderat Val)
Jag önskar att ni begränsar er arbetsinsats till en timmes undersökning och därefter kontaktar mig med ett prisförslag.
Kom ihåg att en klonavgift tillkommer för varje hårddisk i en RAID.
(Mest för försäkringsärende)
VILKEN PRIORITET ÖNSKAR NI?
Normal Prioritering
, tur och ordnings regel.
(09:00 - 17:00) veckodagar.
Brådskande
, arbete påbörjas direkt efter inleverans.
(09:00 - 17:00) veckodagar.
Högsta Prioritet
, arbete genomförs mellan 09:00-23:00 varje dag, året runt.
(09:00 - 23:00) alla dagar.
Till Homepage
|
Åter till föregående sida
|
Vidare till följande sida
Leveransinstruktioner för Privatpersoner
Det finns flera alternativ för privatpersonner att leverera defekta hårddiskar eller minneskort till Aurora.
Personligt 'DROP-IN' service. Välkommen att träffa oss från 09:00 till 17:00
Postens 'FÖRETAGAPAKET' (TIPS: även privat personner kan SKICKA med företagspaket)
Leverans med Auktorisered BUD firma (mycket lämpligt vid brådskande ärende)
Jetpak, Postens 'Företagspaket', Securitas, DHL, FedEx, UPS, Ryska Posten, Bring Express, Box Delivery
eller
PEX
(Posten Express).
Aurora tar informationssäkerhet med stort allvar. Således av båda praktiska och säkerhetsskäl, tar vi ENDAST emot föremål för Data Recovery efter att denna blankett är insänd till oss.
TIPS: Skicka oss
ENDAST
hårddiskar, lagringsenheter eller externa kassetter
Jag har läst informationen, prislistan och
försäljningsvillkor
Hårddisken används ENDAST för lagring av privat och
icke-kommersiell data
. Således begär jag
kostnadsreduktion
Åter till föregående sida
|
Skriva ut en egen kopia
|
Till Homepage
Aurora Data Recovery Experter